“A League of Their Own” Is Being Bombed With 1-Star Reviews

Fanii originalului vor avea întotdeauna sentimente puternice atunci când un film sau o emisiune TV îndrăgită este reimaginată sau reimaginată, dar atunci când vine vorba de o nouă adaptare, acele sentimente sunt modelate de altceva decât de clasicul care primește o actualizare. Film sportiv 1992 propria lor ligă Acesta spune povestea unei echipe profesioniste de baseball feminin din anii 1940. Noua adaptare video Amazon Prime, care a avut premiera pe 12 august, este și despre Rockford Peaches și joacă în același timp, dar este despre personaje noi, inclusiv multe femei de culoare și lesbiene.

Din păcate pentru unii telespectatori, versiunea TV iese propria lor ligă A fi precis și cuprinzător din punct de vedere istoric face ca serialul să fie „prea treaz”. Și dacă te uiți la lista de pe Amazon, vei vedea sute de recenzii de o stea care acuză lanțul de „trezire gunoi”. Citiți mai departe pentru a afla mai multe.

Citiți mai departe: Cele mai urâte finale TV din toate timpurile.

Nicolas Goode / Prime Video

Fiind un serial și nu un film, the propria lor ligă Spectacolul necesită mai mult timp pentru a se concentra pe viața personală a jucătorilor de baseball, precum și pe cariera lor ca atlet. Pe lângă faptul că prezintă jucători de la Rockford Peaches, se concentrează și pe o jucătoare de culoare, care nu are voie să joace în liga profesionistă de baseball All-American Girls din cauza rasei sale. În plus, spectacolul explorează viețile unui bărbat transgender de culoare și a mai multor personaje lesbiene, una dintre relațiile principale ale spectacolului fiind dragostea dintre doi jucători de la Peaches.

grup de personaje în
Nicolas Goode / Prime Video

Inclusiv, propria lor ligă A primit recenzii bune. Are un rating de aprobare de 95% din critici pentru Rotten Tomatoes și 79% din audiență. Pe Amazon Prime, are un scor mediu de 4,2 din cinci stele; 74% dintre recenzii sunt de cinci stele, dar 17% dintre ele au doar o stea.

O recenzie pozitivă de pe Amazon spune: „Acesta este un spectacol LGBTQ+ frumos scris, care tratează problemele actuale și trecute din societate, precum și stereotipurile create și stigmatizate de indivizii BIPOC”. Un alt fan a scris: „Distribuția este fantastică și apreciez și prezentarea lor de povești despre lei, completări foarte necesare la istoria actuală a Americii și a eroicilor”.

Pentru mai multe știri despre celebrități livrate direct în căsuța dvs. de e-mail, înscrieți-vă pentru buletinul nostru informativ zilnic.

Darcy Cardin în "propria lor ligă"
Nicolas Goode / Prime Video

Majoritatea recenziilor de 1 stea indică reprezentarea LGBTQ+ din emisiune drept principala cădere. O recenzie spune: „Este ridicol. A trebuit să o opresc. Toată lumea din emisiune este lesbiană. M-am gândit că voi urmări ceva bun. M-am înșelat”. Un alt recenzent a scris: „Speram că acest film va fi o poveste utilă pentru film. Se concentrează mult pe homosexualitate”. O altă persoană spune: „O ligă de femei inspiratoare care scapă bariere sau o ligă de femei confuze/lesbiene din punct de vedere sexual?”

Recenzie intitulată „Agenda LGBTQ, în fața ta America!” „Ei sunt 100% dedicați agendei lor”, spune ea, „și este imposibil să creeze ceva atât de dulce sau de precis istoric.” Un altul, intitulat „Woke Garbage”, spune: „Fără niciun motiv să-l mulțumească pe PC Woke Mob, au adăugat niște roluri negre în care tot ce fac este să se confrunte cu rasismul… acesta este gunoiul care a trezit PC-ul. Nu trec peste asta. În cel de-al doilea episod, mă aștept pe deplin să apară un personaj mutant până la sfârșitul sezonului.”

Abby Jacobson la premiera filmului
Leon Bennett / Getty Images

În timpul unei întrebări și răspunsuri pe Twitter, creatorul seriei și vedetă Abby Jacobson intrebat cum te simti “Despre reacțiile oamenilor la spectacol? Poveștile lor și modul în care rezonează și se văd în personaje.”

„Am fost uimit de răspunsul în acest weekend”, a răspuns Jacobson pe contul de Twitter al programului. “M-am schimbat cu adevărat când am aflat despre această generație de femei. Mă simt foarte mândră de acest spectacol + să văd că rezonează cu oamenii înseamnă foarte mult.”

Dar ea a adăugat: „Pe de altă parte, am văzut o mulțime de oameni supărați și furioși că am inclus mai multe experiențe (POC, QWOC, QUIR) și că furia (cunoscută și sub numele de frică) m-a făcut mai sigur de ce re-imaginarea a avut de făcut. De ce actoria este atât de importantă”.

Maple Blair la 2022 Outfest Los Angeles
John Kopaloff / Getty Images

Maybell Blair Ea a jucat în All-American Major League Baseball și a lucrat ca consultant la spectacol. La 95 de ani, ea a decis să devină public ca lesbiană în timpul unei discuții pentru serialul de la Tribeca Film Festival la începutul acestui an.

“Doar daca [co-creators] Voi [Graham] Abby și toți fac o nouă serie de propria lor ligă„Nu aș fi ieșit niciodată în viața mea”, a spus Blair. Divertisment în seara asta.

spuse Jacobson astăzi Blair, „Nu ai ieșit în public și ai vorbit despre cum s-a întâmplat [in] În acea ligă, multe femei erau homosexuale și era o parte ascunsă a acelei experiențe. Ea a adăugat: „Pentru o persoană de 95 de ani să iasă în sfârșit este incredibil, în același timp, pentru ea să fie în sfârșit cine este. Dar, de asemenea, cred că este foarte trist că i-au trebuit 95 de ani pentru ca ea să fie ceea ce este”.