Adventurous Lakeside Micro Wedding | Junebug Weddings

Courtney și Ahren pe malul unui lac nunta mica Căsătoria în natură dă un sens cu totul nou. Cu o dragoste împărtășită de călătorie, de aer liber și unul de altul, ei nu s-au putut gândi la o modalitate mai bună de a se căsători decât o aventură de două zile în camping cu cei dragi apropiați. Insula Susiya În largul coastei Washingtonului. În ziua lor cea mare, cuplul a navigat către destinația lor de pe insulă și au vâslit pe rând cu barca lor – au vorbit despre munca adevărată a dragostei!

În loc să începi ziua cu ceremonieAlege să începi sărbătoarea într-o cabină confortabilă Recepție. Mesele lor prezintă un amestec eclectic de boho decor Atingerile de inspirație celeste creează o senzație dulce și liniștitoare. Savurați delicioase în grup ospăţ pescatarian Înainte de a ieși la o scurtă plimbare către Site-ul pentru petrecerea lacului.

Privind peste apă și munți, Courtney și Ahryn împărtășesc un sentiment special și pasional Prima vedere. urmată de magie petrecere la apusunde cuplul a schimbat scrisul de mână jurăminte. Apoi grupul lor mic s-a întors la locul de tabără și și-a petrecut restul serii împărtășind amintiri în jurul focului de tabără. Locația epică face fotografii uluitoare, iar această mică nuntă nu face excepție. Pregătește-te să te distrezi de minune cu aceste fotografii uimitoare făcute de membrul Junebug Aventură și jurământ.

cuplul:

Courtney și Erin

nuntă:

Parcul de stat marin Susya Island

Fiecare aspect al nunții lor pe malul lacului a fost intenționat și atent

Cel mai important lucru a fost că fiecare aspect al nunții noastre a reflectat valorile noastre, relația noastră și să fim înconjurați de confort și dragoste în timp ce ne-am îmbarcat în noua noastră aventură. Am simțit că fiecare decizie a fost sinceră pentru noi și pentru parteneriatul pe care îl deschideam. Ceva pentru care suntem foarte recunoscători – pentru că scara intimă si Intenția din spatele fiecărui momentNe putem aminti aproape fiecare detaliu. Sperăm că experiența noastră îi va încuraja pe alții să facă acest lucru Vedeți tradițiile trecute și așteptările de a crea un adevărat ritual concentrat pe dragoste și parteneriat.

Economizor de proiect pentru decorarea nunții în formă de barcă DIY

cel mai mare Fă-o singur Proiectul a fost barca noastră, Madrona Moon, pe care am construit-o cu mare ajutor din partea oamenilor de la Centrul Maritim de Nord-Vest în Port Townsend. si noi mâna salvată Sticla de înălțime mică, lambriuri din lemn, piese centrale și lenjerie de pat cu model sunt toate de la magazinele locale de antichități pentru a îmbunătăți atmosfera noastră paradistică inspirată de Art Deco.

Sfaturi pentru planificarea nunții de la tinerii căsătoriți

Sfatul nostru este Păstrați lucrurile mici, simple și concentrate pe „De ce. ” A pastra ceremonie Este adevărat pentru relația ta, dar nu încercați să planificați fiecare detaliu. În schimb, creează o atmosferă care să te asigure că vei fi confortabil și capabil să fii tu însuți și să aduci oamenii din jurul tău la acel obiectiv comun. Atunci nu vă fie teamă să cereți ajutor și să predați sarcini. Cei dragi tăi vor fi mai mult decât dispuși.

Toată mâncarea de nuntă pregătită de grupul lor mic

Am luat câteva zeci de stridii proaspete de la Ferma de stridii din Back Bay pe mine Insula Orcaselor Cu o zi înainte de petrecere, pe care ne-am dezbrăcat și servit-o împreună imediat ce am ajuns în camping. Cu salată, măsline, dolme și alte plăcinte coapte pregătite de restul nunții noastre, am avut un preparat ușor, local și delicios. ospăţ pescatarian Înainte de răsărit ceremonie. Am terminat seara cu delicioase prajitura cu ulei de masline Frumos lucrat și decorat cu o floare de lună florală de către dragul nostru prieten Rey.

De ce au decis să aibă o nuntă mică pe malul lacului

Insula Susiya Este un frumos parc de stat în arhipelagul insulelor San JuanEste accesibil doar cu barca. Am vizitat-o ​​în prima noastră excursie cu navigație de mai multe zile și ne-am îndrăgostit de navigație și de locurile frumoase pe care vântul și marea le pot lua. Insula Susiya, cu convergența naturii – de la ocean, crângurile Madrona și priveliști până la vulcani acoperiți de zăpadă – toate într-un singur loc, ne-a cucerit inimile.

Aventura membrilor Junebug și Vow a fost potrivită pentru ei

Tracy de la Aventură și jurământ A fost absolut incredibil, iar angajarea ei a fost cea mai bună decizie pe care am luat-o Planificare Avem o nuntă. Ne-a făcut să ne simțim atât de confortabil din momentul în care ne-am cunoscut și ne împărtășește cu adevărat valorile. Să o apropii în acea zi a fost firesc și interesant să ai pe cineva la fel de pasionat de o aventură. Ai surprins frumusețea naturală a insulei și toate momentele delicate care vor dura toată viața. Suntem foarte fericiți să fim aici Mi-a făcut un prieten pe viață În surprinderea unei zile atât de speciale.

A vedea răsăritul lunii este făcută pentru un moment de neuitat

Una dintre cele mai surprinzătoare părți s-a întâmplat în timpul întoarcerii noastre în tabără după locația noastră petrecere la apus. Când am ieșit din nou din pădure pe poteca de-a lungul țărmului, am văzut luna răsărind – o uriașă roșie – peste apă. Am rămas cu toții fără cuvinte.

Felicitări lui Kourtney și Arin pentru aventura lor pe malul lacului nunta mica. Multumesc mult membrului Junebug Aventură și jurământ Pentru a surprinde fiecare dintre momentele frumoase și detaliile uimitoare care fac ziua lor cea mare să fie memorabilă și specială. Pentru a vedea mai multe din munca lor, verificați Profil personal în zona noastră Un ghid pentru fotografi din întreaga lume.

Pe măsură ce lumea se schimbă, se schimbă și obiceiurile tradiții de nuntă nu face excepție. Dacă tu și partenerul tău formați un cuplu funky precum Kourtney și Ahryn, atunci a Sărbătoare unică Așa s-ar putea să funcționeze pentru tine. Nunta ta este un eveniment incredibil de personal – aceasta este ziua ta, așa că fă-o pe a ta.