Paul Templer Who Was Swallowed by a Hippo Tells What it Was Like Inside

Un bărbat care a fost atacat cu brutalitate de un hipopotam dezvăluie cum a fost să înghiți animalul (și să supraviețuiești). Ghidul original de safari din Zimbabwe și cu canoe Paul Templier El ducea un grup mic de turiști pe râul Zambezi când „o zi care a început ca oricare alta” s-a transformat într-un coșmar, a declarat el pentru 7 News. Citiți mai departe pentru a afla ce s-a întâmplat și cum a supraviețuit Tumblr.

lupta stocurilor

Pe 9 martie 1996, templierul ducea un grup de șase oameni pe râul Zambezi când a avut loc dezastrul. „Aș fi putut să merg cu clișeul „A fost o zi care a început ca oricare alta”, spune Templar, „dar nu s-a întâmplat. A început cu un sentiment de alarmă”. „Un prieten de-al meu care ar fi trebuit să conducă un safari cu canoe s-a îmbolnăvit de malarie. Știi, când ai acel sentiment de frică, ca și cum ceva nu este așa cum ar trebui să fie? Așa m-am simțit eu. A fost pe unul dintre cele mai frumoase maluri ale râului, poate din lume.”

Hipopotam de apă albastră, hipopotam african, Hippopotamus amphibius capensis, cu soare de seară, animal în habitat natural de apă, Mana Pools NP, Zimbabwe, Africa.  Peisaj cu animale sălbatice din natură.

Întregul grup era format din șapte bărci, dintre care trei aveau turiști, celelalte patru transportau Cavalerii Templieri și trei ghizi instruiți pe nume Evans, Ben și Mike. “Lucrurile mergeau bine”, spune templierul. “Am dat peste un grup de aproximativ o duzină de hipopotami, care se înecau în adâncuri. Așa că m-am oprit pe lângă ei.” „Ne uităm la hipopotami și începem să vorbim despre hipopotami. Bineînțeles, întotdeauna există cineva într-un safari care întreabă dacă este adevărat că hipopotamii ucid mai mulți oameni în fiecare an decât orice alt animal. Răspunsul este da. De aceea mergem. să stai departe de ei. Să ocolim ei.”

Hipopotam mascul agresiv atacă mașina.
lupta stocurilor

Un taur mic a atacat brusc barca cu tânărul ghid înăuntru. „M-am întors la timp pentru a vedea că canoa era la patru picioare în apă, iar ghidul a fost aruncat în râu”, spune Templar. „M-am gândit „Nu e bine”, și le-am spus clienților mei care vâsleau înapoi în siguranță și mă îndrept spre Evans. Am zis „Hei, așteptați acolo”. vin să te iau. S-a uitat la mine cu panică în ochi. Așa că am ajuns la mai mult decât atât, și a fost ca un moment „made for Hollywood”. Întinde mâna spre apă și când degetele noastre aproape ating, apa explodează brusc și totul se întunecă”.

Hipopotam în Parcul Național Kruger, Africa de Sud

„Sunt undeva adânc, întunecat și umed”, spune Templar. „Încerc să mă mișc, dar nu pot, dar picioarele îmi mișcă. De la talie în sus, nu sunt uscată, dar nu sunt udă – îmi eliberez o mână, simt mustățile pe nasul unui hipopotam. Acum știu unde sunt. Era lipicios, alunecos, umed. Mirosea ca un ou. Putret. Sunt prea departe de gâtul lui și nu sunt un băiat mic. Așa că am putut să prind colții și mă împing afară și explod la suprafață. Sunt sub apă de ceva vreme. Dar mă întâlnesc față în față cu ghidul pe care încerc să-l salvez și spun „Trebuie să plecăm de aici.” „.

Hipopotam
lupta stocurilor

“Așa că am început să înot pentru siguranță, dar m-am uitat la Evans și nu se ducea nicăieri. Ochii lui erau ca niște farfurioare. A încercat să rămână pe linia de plutire, dar cred că adrenalina lui l-a copleșit literalmente”, spune Templar. “Așa că m-am întors și am înotat înapoi pentru el și, în timp ce m-am mișcat să-l țin de mână, am fost lovit de jos. Așa că din nou, mi-am băgat talia în gâtul hipopotamului. El mă lovește. Hipopotamul mă scuipă din nou și Încep să înot. Am făcut progrese bune. Dar apoi am văzut un hipopotam uriaș venind spre mine cu gura larg deschisă. Jos.”

Un hipopotam cu botul deschis în apă.  Hipopotam african, Hippopotamus amphibius capensis, cu soare de seară, animal în habitatul apei naturii, Botswana, Africa.

„De data aceasta, capul, gâtul și umărul îmi ies dintr-o parte a gurii lui, iar talia în jos pe cealaltă”, spune Templarul. „Îmi amintesc când m-a aruncat în aer și a făcut o jumătate de înfășurare nebună. Și când m-am lăsat pe spate și m-a prins în gură, dar atât de tare încât am crezut că o să mă taie în jumătate. Un client a spus că a fost ca și cum ai privi un câine rău care încearcă să spargă un vârtej. Pentru mine, totul mergea cu încetinitorul, ceea ce a fost foarte norocos, așa cum mă puteam gândi. M-aș putea gândi: „Bine, țin canini”. Pentru că colții hipopotamului erau plictisiți prin mine și m-am gândit că, dacă îi prind, carnea mea nu s-a rupt atât de mult.”

Un mic hipopotam plutind sub apă.  Hipopotam înot în apă verde murdară.
lupta stocurilor

„Când m-a luat sub apă, mi-am putut ține respirația și când am ieșit la suprafață respiram adânc. Asta a durat puțin și apoi hipopotamul s-a obosit și s-a scufundat în căutarea apei adânci. Îmi amintesc că era întins pe râu. pat și realizând că eram blocat în gura hipopotamului. M-am uitat în sus, pot vedea verde și albastru și soare pe suprafața apei și, când mă uit în jur, văd sângele meu amestecându-se cu apa. Îmi amintesc că m-am gândit. , „Mă întreb dacă voi sângera până la moarte sau dacă o să mă înec?” Era doar o chestiune de fapt – puteam eu sau Hipopotamul să-și țină respirația mai mult? Deodată, hipopotamul s-a aruncat spre ieși la suprafață și m-a scuipat din nou. De data aceasta, colegul ghid Mike, în barca de siguranță, a dat dovadă de un curaj incredibil. A vâslit înăuntru și a reușit să se cațere în ea. Acum hipopotamul nu se putea ridica. în spatele nostru. Deci asta era partea din față. sfârșitul unei zile foarte proaste la birou.”

Piatră funerară cu flori
Noua Africa / Shutterstock

A trebuit să decid: să rămân sau să plec? „Îmi închid ochii și mă îndepărtez, numind asta? Sau îmi țin ochii deschiși și îmi fac drum prin ea”, spune Templar. “Am avut un fel de sentiment uimitor de pace mai mult decât orice aș putea simți vreodată. Așa că am decis să merg înainte și să aleg și doi, oh, cuvântul meu, corpul meu era plin de mai multă durere decât credeam că poate suporta corpul meu. Durerea a fost atât de severă încât mi-aș fi dorit să fi luat cealaltă opțiune – moartea. Dar până atunci, se pare că nu aveam acea alegere.” Grupul de tur a revenit în siguranță – dar, din păcate, Evans, ghidul de turism instruit, a murit din cauza înecului.

În spital un bolnav doarme pe pat
lupta stocurilor

„Am avut 38 de tăieturi mari. Brațul meu stâng a fost spart de la cot până la pulpă”, spune Templar. „Era, așa cum îl spun ei, fără mănuși. Toată pielea era ruptă. Și cotul era zdrobit. Aveam colți prin umeri și ambele brațe erau abia îmbinate. Aveam o gaură în plămân, iar Mike îl închisese. cu un capac de călău dintr-o farfurie cu gustări.” Mi s-a rupt tendonul lui Ahile. Aveam un canin prin picioare, pe ceafă, pe cap, pe partea superioară a coloanei vertebrale, pe partea din față a feței, pe obraji.”

Chirurgul accesează un instrument medical
Gorodnikov / Shutterstock

„Eram ca un fund de spital, pentru că îmi era milă de mine”, spune Templar. „Dar apoi chirurgul mi-a spus ceva care mi-a schimbat viața. Mi-a spus: „Paul, tu ești suma alegerilor tale”. Ești exact cine, ce și unde alegi să fii în viață. Și nu am fost cu adevărat impresionat de asta la acea vreme. Mi-a fost mai ușor să dau vina pe toată lumea și orice altceva pentru ceea ce mi s-a întâmplat. Dar cu timpul, asta s-a scufundat și mi-am dat seama că lucrurile se vor întâmpla mereu. Lucruri bune, rele lucrurile se vor întâmpla întotdeauna. Dar singurul lucru din care nimeni nu-l poate îndepărta este alegerea noastră a ceea ce urmează. Cum răspundem la asta, cum ne arătăm. Și cred că asta m-a învățat hipopotamul.”

Hipopotam
lupta stocurilor

“Cred că am văzut din nou un hipopotam”, spune templierul. “Colegii mei ghizi mi-au spus că țip atât de tare, atât de tare, încât l-a speriat pe hipopotam. Dar nu l-am mai văzut, totuși.” Tumblr s-a retras de atunci din safari și a scris o carte numită Ce a mai rămas din mine Își petrece zilele ca vorbitor motivațional. Vizitați site-ul lui aici.